keskiviikko 23. syyskuuta 2009

Kuka vittu on Jenna?

Mainitsin aiemmin Jennan. Jenna on itse asiassa ainoa tyttö, jolta olen saanut tämän vuoden puolella pillua. Traagista, koomista tai tragikoomista - päättäkää te. Mutta kuka ihme on Jenna ja miten hän erehtyi antamaan minulle "sitä parasta"?

No, Jenna oli minulle aika poikkeuksellinen tyttö. Hän on nimittäin ensimmäinen ja ainoa nainen, jonka olen iskenyt baarista. En tosin tiedä iskinkö minä Jennan vai iskikö Jenna minut, mutta niin siinä kävi että löysimme toisemme. Juttuhan meni niin, että minä istuskelin baarissa - selvin päin, taas - ja näin tämän söpön tytön. Katselin häntä ja yllättäen, hänkin tuntui katselevan minua. Koska hän istui yksin, keräsin itseni, menin hänen viereensä istumaan ja aloitin jonkinlaisen keskustelun.

Pian tein sen klassisen 'kiedonpa käteni ympärillesi ja katson mitä tapahtuu'-liikkeen. Ja hän työnsi kielensä kurkkuuni. En vastustellut.

Myöhemmin illalla saatoin tytön bussille. Ei, emme päätyneet sänkyyn, mutta sovimme tapaamisesta seuraavana päivänä. Kiertelimme kaupungilla ja lopulta Jenna tahtoi viedä minut kotiinsa. Lienee selvää, mitä siitä seurasi. Se oli joka tapauksessa ihanaa ja Jenna oli muutenkin mukavan tuntuinen tyyppi, vaikka en voi väittää niin lyhyessä ajassa mitenkään rakastuneeni häneen. Joka tapauksessa ajattelin jo, että tästähän voisi syntyä jotain pitempiaikaistakin.

Tapasimme vielä muutaman kerran. Mielestäni meillä oli ihan mukavaa, mutta ilmeisesti se ei sitten lopulta riittänyt. Parin panon jälkeen minut siis dumpattiin ja syyn määrittely jäi tuossa aiemmassa viestissä todetulle "ei vaan nappaa"-asteelle.

Jennan jälkeen on sitten ollut vähän hiljaisempaa ja Jennastakin on jo useampi kuukausi aikaa. Mitäköhän Kelan tädit sanoisivat, jos hakisin penikselleni työttömyyseläkettä?

You sit around getting older
there's a joke here somewhere and it's on me
I'll shake this world off my shoulders
come on baby this laugh's on me

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti